preskoči na sadržaj

Umjetnička škola Matka Brajše Rašana

 > Naslovnica
Vijesti

Kviz 'Sol Fa Labin' kao primjer dobre prakse

Autor: Marijano Atanasković, 2. 10. 2013.

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, 02. listopada 2013.g. održan je stručni skup učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u glazbenoj školi Vatroslav Lisinski u Zagrebu. Tema seminara bila je ‘Socijalni aspekti i kreativni metodički postupci u suvremenoj koncepciji nastave solfeggia’, koju je pripremio i vodio naš učitelj solfeggia mr.sc. Nikola Lovrinić. U prvom dijelu seminara, učitelj je upoznao sudionike skupa o vlastitim metodama rada u nastavi solfeggia te rezultatima opsežne ankete koju je proveo s našim učenicima. Nakon kratke pauze, okupljenim kolegama iz Zagreba te Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije, prezentiran je naš školski kviz Sol Fa Labin kao primjer dobre prakse koji su potpomogli Đenana Levak, Melita Lasek i Marijano Atanasković. Učenici 3. i 4. razreda glazbene škole Vatroslav Lisinski, podjeljeni u 4 ekipe po 4 učenika rado su se odazvali pozivu svojih učitelja i s posebnim zanimanjem učestvovali u kvizu na kojem su pokazali spretnost i snalažljivost u rješavanju postavljenih zadataka, od igre Asocijacija, ritamske i intonacijske igre Napravi red, povezivanja slušnih primjera s njihovim notnim zapisom, pa do svima zanimljive igre Memory, koju su učenici prilično brzo i uspješno rješili. Na kraju seminara, pedesetak učitelja teorijskih glazbenih predmeta burnim je aplauzom pozdravilo predstavljeni projekt, nakon čega su uslijedila pitanja i razgovor o kreativnoj nastavi solfeggia u glazbenim školama.  

Fotogalerija

 








Vijesti

Kviz 'Sol Fa Labin' kao primjer dobre prakse

Autor: Marijano Atanasković, 2. 10. 2013.

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, 02. listopada 2013.g. održan je stručni skup učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u glazbenoj školi Vatroslav Lisinski u Zagrebu. Tema seminara bila je ‘Socijalni aspekti i kreativni metodički postupci u suvremenoj koncepciji nastave solfeggia’, koju je pripremio i vodio naš učitelj solfeggia mr.sc. Nikola Lovrinić. U prvom dijelu seminara, učitelj je upoznao sudionike skupa o vlastitim metodama rada u nastavi solfeggia te rezultatima opsežne ankete koju je proveo s našim učenicima. Nakon kratke pauze, okupljenim kolegama iz Zagreba te Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije, prezentiran je naš školski kviz Sol Fa Labin kao primjer dobre prakse koji su potpomogli Đenana Levak, Melita Lasek i Marijano Atanasković. Učenici 3. i 4. razreda glazbene škole Vatroslav Lisinski, podjeljeni u 4 ekipe po 4 učenika rado su se odazvali pozivu svojih učitelja i s posebnim zanimanjem učestvovali u kvizu na kojem su pokazali spretnost i snalažljivost u rješavanju postavljenih zadataka, od igre Asocijacija, ritamske i intonacijske igre Napravi red, povezivanja slušnih primjera s njihovim notnim zapisom, pa do svima zanimljive igre Memory, koju su učenici prilično brzo i uspješno rješili. Na kraju seminara, pedesetak učitelja teorijskih glazbenih predmeta burnim je aplauzom pozdravilo predstavljeni projekt, nakon čega su uslijedila pitanja i razgovor o kreativnoj nastavi solfeggia u glazbenim školama.  

Fotogalerija

 








Vijesti

Kviz 'Sol Fa Labin' kao primjer dobre prakse

Autor: Marijano Atanasković, 2. 10. 2013.

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, 02. listopada 2013.g. održan je stručni skup učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u glazbenoj školi Vatroslav Lisinski u Zagrebu. Tema seminara bila je ‘Socijalni aspekti i kreativni metodički postupci u suvremenoj koncepciji nastave solfeggia’, koju je pripremio i vodio naš učitelj solfeggia mr.sc. Nikola Lovrinić. U prvom dijelu seminara, učitelj je upoznao sudionike skupa o vlastitim metodama rada u nastavi solfeggia te rezultatima opsežne ankete koju je proveo s našim učenicima. Nakon kratke pauze, okupljenim kolegama iz Zagreba te Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije, prezentiran je naš školski kviz Sol Fa Labin kao primjer dobre prakse koji su potpomogli Đenana Levak, Melita Lasek i Marijano Atanasković. Učenici 3. i 4. razreda glazbene škole Vatroslav Lisinski, podjeljeni u 4 ekipe po 4 učenika rado su se odazvali pozivu svojih učitelja i s posebnim zanimanjem učestvovali u kvizu na kojem su pokazali spretnost i snalažljivost u rješavanju postavljenih zadataka, od igre Asocijacija, ritamske i intonacijske igre Napravi red, povezivanja slušnih primjera s njihovim notnim zapisom, pa do svima zanimljive igre Memory, koju su učenici prilično brzo i uspješno rješili. Na kraju seminara, pedesetak učitelja teorijskih glazbenih predmeta burnim je aplauzom pozdravilo predstavljeni projekt, nakon čega su uslijedila pitanja i razgovor o kreativnoj nastavi solfeggia u glazbenim školama.  

Fotogalerija

 








 > Naslovnica
CMS za škole logo
Umjetnička škola Matka Brajše Rašana / Aldo Negri 11, HR-52220 Labin / www.us-mbrasana.skole.hr / ured@us-mbrasana.skole.hr
preskoči na navigaciju